torsdag 22. oktober 2009

utfyllende ja? næææ

Alt er fortsatt bra. Har hatt en grei dag på jobb og ei god trening. skulle løpe litt på tredemølla, men den gjekk i stå og lås da stigninga var på topp. Så da beit eg tenna sammen og løp oppover, og jammen blei eg ikkje meir svett enn vanleg :P Håpe på ei litt støl ass i morgen! :P

I morgen skal vi på kino å se Knerten. GLER meg! Håpe Christian like den og, han like i alle fall boka som vi les no. Tante Nora skal vere barnevakt og bake pizza til vi kjem heim etter filmen. Ein god kveld trur eg!

Helga skal tilbringes i Bardu. Og med å lese litt norsk.. Har starta eit nytt tema, og nynorsken må nok øvast litt meir. Den er ikkje på topp høyre eg :P

Halvor er på trening og eg trur eg skal finne frem ein god gammeldags roman. Lenge sia eg har lese noko anna enn pensum.

(eg høyre på julemusikk... walking in the air, vakkert - og altfor tidleg!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar