mandag 26. oktober 2009

museumspedagog

Idag har eg takka nei til intervju som museumspedagog. Eg blei innkalla før fristen gjekk ut - ein spennande søkar. Og eg takka nei. Kva ein ikkje gjer for familien. Ein slik jobb som eg vil ha - og skal ha ein dag!

Eg har og fått jobb som historielærar på Norges Toppidrettsgymnas. Så no blir eg travel frem til jul, over 100% stilling. Er usikker på stillingsprosenten etter jul. Håper å kombinere begge skolane, samt studier for å bli heilt ferdiutdanna lektor.

Har plana om å jobbe heime i morgen og onsdag, og takket være ein av mine gode naboa, er eg på nett heime og. Hurra! Men fyrst i morgen skal eg vere med på internasjonal dag. Og på onsdag skal eg teste synet - skummelt!

Hjarand kan verken vise kor stor han er, eller vinke hade, men han er herleg og nydeleg :P

No skal eg snart køye, er visst i gong med maratonsoving...

Natata

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar