lørdag 10. oktober 2009

(det er ein grunn til at det heite utluftningshull!!)


Her er ein av grunna til at eg lengte ut frå byen. EG HAR FÅTT NOK AV URIMELIGE OG GRETNE naboa!!  Det raser snø frå vår veranda ned på dei under. No nettopp kom naboen opp for å be oss fikse det. Korleis i fanken skal vi fikse det? Skal vi fjerne taket på vår veranda? Det er dei som har bygd deira veranda voldsomt ut. Går det ikkje an å la ungen leike et annet sted på dagar med mildvær og rasfare? Under det taket er einaste stedet vi kan tørke klær i knøtteleiligheta vår. (grunn to til å lengte på landet…)

Eg gjer meg ende over!

Tilbake til norskstudiane….

4 kommentarer:

  1. til vestlandet kanskje? stå på krava!

    SvarSlett
  2. Hehe, du får ta det med et smil! Sånn vil det alltid være når man dele hus med noen, med mindre man har en som oss, klage aldri men gjør i gjengjeld ingenting rundt huset heller:p
    Men skjønne jo dem da, at det kan være farlig når det rase ned, men som sagt e det jo ingenting dokker kan gjøre med det. Snøen må jo ned på et vis enten det e tak eller ei. :)

    SvarSlett
  3. hahaha, nå kom jeg til å tenke på en ting til: SNØ?? takke meg til varmegradene her :D

    SvarSlett
  4. Diplomatiske Frida, du er skjønn!
    Joa, skjønner dem også... måtte bare få det ut :P

    SvarSlett