torsdag 8. oktober 2009

Jonas skal på juleferie til Bardu. Hurra, det ordna seg!

Torsdagskveld - snart snart helg! Bare ein undervisningstime i morgen, så er det skriving for alle penga.  Derfor er det kun avslappning i kveld. TV, sofa, te og tidlig i loppekassa. Men det er vel ikkje lov å legge seg kl åtte? :P
Halvor spiller bandy, så det er heilt rolig her. Sesonger starte neste helg, så da er det bare å finne frem heia-spiriten igjen.. (Marte-med-ei-bok-på-tribuna)

Har diskutert facebook med klassen min i dag. Dei kom frem til at ein dag uten face er en skrekkeleg dag. Haha, litt enig. Dog - eg har omtrent slutta å bruke msn. Alt går i bølger. Historieklassen min har deltatt på ei utstilling "Ka ska vi gjømme på?" på Tromsø Museum. Det er åpningsavslutning på søndag, undrast på om nokon dukkar opp. Eg skal ta med meg gutta iallfall. Lørdag er det åpning av utstillinga Sort Romantikk på Nordnorsk Kunstmuseum. Ser ut til at skrivehelga mi må dele plass med nokre kulturelle begivenheta.

Er ein effektiv får ein til alt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar