lørdag 10. oktober 2009

søndag mårra blues

Bare at det ikkje er noko blues, for vi har ein kjempeflott søndagsmorgen. Eg og smågutta har vore våken lenge no. Halvor søv fortsatt. Eg har snart drukke ei heil kanne kaffe (vi har ei halvliterskanne, det må sies) Det er godt og varmt, eg har fyra i ovnen. Ute er det småyr, men det gjer ikkje noko. Snart skal Hjarand ta sin første lur på verandaen. Siden skal eg lese over oppgåva mi, så skal den sendast. Eg trur nok eg står, men det er ikkje topp saker eg har skreve. For aller første gong har eg tatt eit skippartak! Allereie på torsdag blir neste forelesning lagt ut og det blir påan igjen med skriving. Puuh, håper det er verd det!

Resten av dagen blir museums-kose-dag! Så skal vi heim å ete blåbærpai (som eg ikkje har laga enno) Så blir det filmtitting med ei venninne seinare. Vi skal sjå Menn som hate kvinner, for vi ligg litt etter begge to :P

God søndag kjære følgere!

2 kommentarer:

  1. God morn :)Snill du er som lar Halvor sove lenge, her i huset måtte Dag opp sammen med oss. Er så kjedelig å stå opp alene hver dag så:p Du er så flink du Marte! som klare å være både husmor, student og i tillegg jobbe! Flere skulle hatt din stå-på-vilje altså:) Kos dere på museum og med blåbær pai, hørtes fryktelig godt ut :)

    SvarSlett
  2. Gled deg til den filmen, den er knallbra:)) Ha en flott søndagskveld. Blåbæråai, NAM!!!! I love it:) Hilsen Lise

    SvarSlett