søndag 21. februar 2010

usj og æsj

I dag skulle vi egentlig på babysvømming. Men Hjarand spyr og spyr så vi må si pass. Til min store store skuffelse. Kjipe greier.

Vi har begynt å pakke ned leiligheta. Og siden jeg overhodet ikke trives i kaos ser jeg virkelig  frem til å komme i orden på Solligården. Skulle ønske jeg kunne knipse - og vips! Pakket, vaska, flytta og klart :)

Usj, jeg har en ppu-tekst, en norskteskst, flere kapittler i religion og en time i samfunnsfag hengene over meg. For ikke å nevne en historiebunke å rette! I tillegg må jeg inn i øvingslærers klasser neste uke, skal ta over hennes undervisning. Kjære vene, gleder meg til vinterferie! Og påskeferie!

Og ja, mannen var gammel, men hadde ikke stokk....

1 kommentar:

  1. Hellu, vet ikke helt ennå om vi blir hjemme i påska. Drar muligens til hytta i Målselv noen dager, men blir nok heeeelt sikkert hjemme også noen dager. Kom gjerne innom en dag, eller pip på om dere skal ut på trille/ake-tur. Bryllup i USA hørtes topp ut, så kult med amerikansk bryllup da gitt! Kjør på (det er jo neste gratis å dra til USA.....yeh rigth)....

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett