mandag 22. februar 2010

hjemmedag

H har seg en bli-frisk-dag, så vi er hjemme fra jobb og barnehage. Han har spydd siden lørdag, men er litt bedre i dag. Ingen oppkast, men ganske slapp. Håper på en riktig lang lur snart så jeg får starte på to-do-lista mi. Og den er lang gitt. I tillegg har jeg nettopp invitert Ane og tante I på formiddagskaffe. Får jobbe fort og grundig, da rekker man alt! Og nettopp det er kanskje grunnen til at jeg kommer til å få OL-medalje i effektivitet, evt magesår...  Jeg rekker alt;

I går LØP jeg til og fra UIT-forelesning. LØP til bussen til jobb, og LØP tilbake. Men jeg KJØRTE til svømmehallen for ei god treningsøkt :)

Vi har begynt å pakke, kommer til å leve i et salig kaos ei uke før vi overtar rekkehuset. GLEDER OSS til å komme i orden. GLEDER oss :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar