søndag 14. februar 2010

Søndag kveld er oppdateringskveld. Jeg driver en passe laber blogg må sies. Men oppdatering skal bli:

Vi har hatt ei flott helg. Først måtte vi importere Mormormor fra Harstad - planleggingsdag i barnehagen. Så kom mamma og pappa fra Gran. En koselig fredag med laaaang frokost, tur til Solligården og bytur. Kaker og Nora på kvelden. Lørdag sendte vi dem til Hansnes og tante Lisas 50årsfeiring. Selv dro vi til bestemor Bardu som har knekt armen og kjeda seg. På tur tilbake til Tromsø søndag var det ei heidundrande snøvær og vi havna i grøfta. Heldigvis var det en haug med turkledde menn som stoppa og trakk og dytta og måka oss ut og frem. Hurra for dem. Stoppet ble så kort som overhodet mulig, og bra var det for i byen venta Gransfolket på å komme inn.

Nå er morgendagen planlagt. Først forelesning på uit, så jobb. Oppsummering av forbrukers rettigheter. Samfunnsfag er faktisk gøy. J(eg trives bedre og bedre som lærer! Men er det det som er mitt kall??) Så hjem, mat i full fart - uten å rote! For vi skal ha visning. Mens den pågår har Karianne lovt oss kaffe :) Koselig! Og før kvelden kaller - svømming med Ida. En travel dag. Får ta det litt roligere på tirsdag. Det kommer alltid en tirsdag :)

Jeg har begynt å planlegge USA-tur til sommeren. (mot halvors vilje) Jepp, vi har ikke råd, men bryllup er så fine, og det er lenge siden sist jeg var i USA (den ene gangen jeg var i USA...), og det er ikke hver eneste dag ei nesten-søster gifter seg. Hele Solumklanen er invitert. Kan bli meget morosamt :)

1 kommentar: