fredag 11. september 2009

Oda og H i Malangen, Betta - superfotograf

Barnehagen har planleggingsdag (i Riga) så jeg og H er hjemme i dag. (Dog jeg må på jobb for å undervise i siste økt i dag.) Pussig fenomen, sistetimefredagallevilhjem. Lurer på om vi kjører uten pause for å avslutte tidligere. Vi skal snakke om avvik og avvikere, og om noen i det hele tatt kan unngå å være avvikere.

Så bærer ferden på trening. Min personlige trener vil slanke meg 10 kg. Om jeg går ned 10 kg er jeg lettere enn før jeg fikk pupper og rumpe og lår. Interessant! Stay tuned! :P
Bettan skal iallfall være med i dag. Det er koselig å svette sammen med noen.

Jeg har vært supereffektiv. Jeg har rydda og støvsuga. Vaska, hengt opp, bretta og lagt bort klær. Så har jeg gjort klart til at den godeste Halvorsen kan vaske gulv og skifte på senger mens jeg tar siste støyten før helga.
Jeg har planlagt undervisning på mandag, og skrevet litt mer på norsktekstene mine, mens jeg tenker at jeg skulle heller ha skrevet på historieartiklene som venter på meg.

Snart helg. Vi skal bare kose oss inne.. og ute på tur. Vi skal bake brød og boller, og jeg skal shoppe med Nora. Har nemlig fått min første skikkelige skikkelig lønn noen gang. Hurra og god helg :)

1 kommentar:

  1. Skal si du er effektiv! Sånn, enda en kommentar :D

    SvarSlett