mandag 7. september 2009

Arbeider-(snart)lektor-marte

Det er hardt å være arbeider. Det er hardt å være student og arbeider. Det er hardt å være mamma, student og arbeider. Det er hardt å være mamma, student, arbeider og samtidig opplagt. Jeg er sliten!

Nå har jeg jobbet som lærer ei uke. Har vært ei fin uke, men akk så hardt. Men sånn er det vel for alle i ny jobb? Føler at jeg må yte 110%, være topp forberedt, vittig, kunnskapsrik, kreativ, positiv, huske navn.. you name it (haha, jeg er jo vittig)
Nå skulle jeg egentlig brukt tid på å skrive oppgave i norsk. (leveres på onsdag.) den må gjøres i morgen i stedet. Nå blir det kake og Grey's. Ingen undervisning i morgen, for vi skal ha skolevalg. På onsdag skal jeg ta med historieklassen min på museumsbesøk. Gleder meg.

I morgen skal jeg ha treningstime med personlig instruktør. Grugleder meg.
Undres på om jeg har trent feil i alle år.. :P

God kveld, o' store skare av lesere.... ha ha ha

2 kommentarer: