tirsdag 15. september 2009

Nå har H klatra over meg på gulvet minst 15 ganger. Han har blitt så mobil, og syns det er så gøy å fyke rundt omkring. Fant han i dusjen i stad - klar for å bade :) Men vel plassert i badebaljen var det jo mest gøy å klatre ut av den igjen.

Har hatt en fin dag på jobb. Prata litt for mye i historietimen kanskje, men siden jeg har slått fast at jeg er først og fremst historiker - så lærer, så det er kanskje ikke så rart... Temaet var den industrielle revolusjonen. og plapra gikk. håper elevene mine lærte noe...

Marit har begynt å sy, det vil jeg og! ingen plass til symaskin setter en effektiv stopper for det ønsket :( en vakker dag når vi har et hus på landet.. da skal vi ha symaskin, badekar, badstu og et stort kjøkkenbord!
Nå er drømmehagen straks ferdig, og det er tid for kveldsgrøten. Og vi er fortsatt lykkelig for at Norges rike ikke blir kjørt på ræva :)

i kveld skal vi se håvard kokkelere på tv3... håper det er god TorgHuken-reklame...

3 kommentarer:

  1. O store industrielle revolusjonslærer. Hva er det viktigste med revolusjonen? Fortell!

    Hvis jeg var elev hadde jeg satt pris på at du snakket hele tiden. så vet du det :)

    SvarSlett
  2. skjønne hjarand som fant ut sjøl at han ville bade:) han får bade lamme ole kristian i badekar når han kommer på besøk - da blir det som å være på alfheim for lillingan!

    SvarSlett
  3. åååå så gøy nu når han begynner å kave rundt. Rydd unna alt som er langt nede av ting og tang eller så går de i gulvet. Opplevde det med en vase til 1000 lappen.. agh!
    Fortsatt lykke til i nyjobben:)

    SvarSlett