onsdag 23. september 2009

Kaputt! Jeg ligger ei uke etter når det gjelder søvn.  Hjarand vil ikke sove om natta. Det kan unskyldes med tett nese, men den tar likefullt fra meg søvnen. gleder meg til helg! Da blir det tjo og hopp hele helga. Bursdager tre dager på rad! :) Og litt vin, men bare litt :P

Det har vært ei lang uke på jobb (og i skrivende stund er det bare onsdag... hjelpes). For å meisle det i stein - lærerne fortjener den lange sommerferien! Og jeg fortjener den gode lønna mi. Makan til hardt arbeid.
Men på den andre siden, en god time er gøy.

I går var vi samlet nesten rubbel og bit i  den yngre del av strandslekta, krona med Mor på toppen. Savna Katta (og alle dere som ikke bor i Tromsø.) Vi benka oss på gulvet i vår store-lille leilighet. Koselig! 

Nå skal Hjarand og jeg straks over til Frida og Torje på play date. Kaffekoppen skal bare tømmes først.

Dagens puntkviste opplysninger:
Jeg har begynt å legge en stor plan.
Jeg savner Sol (min beste kyniske venn)
Introlåta til Emil i Lønneberga er FANTASTISK
Det er fanken meg ikke så lett å uttale KOMPLEMENTÆR (sådetså!)
Vi skal ha pizza til middag. (det regner og jeg er lat)
Informøte i bhg i kveld. Nora er barnevakt.


3 kommentarer:

  1. hehe, spilte faktisk emil-låta på piano igår, fant den i ei bok på NYNORSK av alle ting! "å jøye meg slikt barn han var, ei verre tenkjast kan"

    gled deg til hjarand skal høre på albert åberg, den låta får man rett og slett ikke ut av hjernen;)

    SvarSlett
  2. Goood helg oppi Tromsø. Bare en - EN!!! arb dag igjen... Skal bli veldig godt:) Have fun!

    SvarSlett
  3. JA! Og jeg deg min kyniske venn! Jeg jobber med kynismen, og det går fremover. I riktig retning altså.

    SvarSlett