fredag 11. mars 2011

Mårrarapport

Regner med at dette blir mitt tidlig-morgen-prosjekt. Da har jeg tid til å skrive litt, etter å ha lest avisa og fått i meg dagens første kaffekopp. Nå svømmer Ariel over TV-en, men det ser ut til at Hjarand mista interessen da Mikke Mus tok helg. Nå kjører han frem og tilbake med bilen sin. Om et par timer skal vi i svømmehallen, i stakkars Alfheim som sårt trenger ei fornying. Badstua er dog herlig, det er vi skjønt enige om, jeg og Hjarand. I dag skal Ane og Gunhild være med oss på bading. Siden blir det en tur på kunstmuseet. Fin-fin lørdag.

En kjapp titt i dagens Klassekampen, og jeg vet ikke hva som er den største saken i dag. Jordskjelvet i Japan eller grønt lys for oljeleting i Barentshavet. Forsiden er helt delt i to. Helt skrekkelig det som skjer i Japan. Klarer vi egentlig å sette oss inn i hvordan det er å se halve byen under vann, mens resten tar fyr? Er det mor natur som tar hevn fordi vi utnytter kloden vår langt over maks? Og det bringer oss jo til Barentshavet. Jeg håper virkelig det sitter noen smarte klokinger og prøver å finne ut hvordan vi skal utnytte fornybar energi, for på side 13 i avisa står at det vi ikke vet hva vi skal bruke energien til. Norge mangler en kraftplan. Har du hørt på maken!

Legger ved noen nye bilder av gutta mine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar