mandag 16. november 2009

sjuk og svak og dårlig bak

Dagene går i ett her.. Den ene etter den andre er sjuk, og nå er det minien sin tur. Først øybetennelse, nå influensaopplegg.. :( Det er så skrekkelig å se han være slapp og sutrate, han som vanligvis er superturbo. Håper det går fort over. Heldigvis har Halvor og jeg stort sett motsatt timeplan så det er mye frem og tilbake fra jobb. Blir lite tid til sammenhengende jobbing. På onsdag har jeg også to tekster som skal leveres, de er ikke topp-saker, men forhåpentligvis dugelige nok.  Krystallene mine er ikke så mye på vandring, men det at de kan gi meg et surr igjen er skremmende.

Hadde ei knalløkt i klassen på fredag. Både sang og leste dikt og hold på oppmerksomheta. Skal ha ny økt i morgen, aner ikke hva jeg skal finne på da. Tilbake til kjedelig teori.. husj.

Gleder meg til desember. Da nærmer jula seg, og det er lov å bare kose seg nesten hver dag. Og ja, jeg koser meg med alt som har med jula å gjøre, fra handling til innpakking og baking. Og i tillegg gleder jeg meg til etter jul, for da skal jeg ned i halv stilling og bli litt mer student igjen. 

Så er det jakten på kjærleiken i armkroken på kjæresten som venter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar