onsdag 18. november 2009

Nå synes jeg H kan bli frisk. Det er pyton å se den vanligvis så livlige krabaten bare sitte helt i ro. På tide influensaen trekker seg unna. Back off! Den siste uka har Hjar vært like mye på fanget som de ti første levemåndene hans.

Har hatt med klassen på rettssak i dag. Og for en farse. Haha, ikke nok med at tiltalte var redd musa skulle spise opp papirene hans, det var minst 4 stykker med samme for, mellom og etternavn. Lykke til med saken dommer. Forøvring tror jeg alle var skyldige. Interessant, særlig å se advokater som er rævva i retoriske ferdigheter, den er ikke så vanlig..

Nå er Halvor og Jonas ute for å hente svigermor. Hun trår til som barnevakt i morgen, da vi ikke klarer å få alt til å gå opp. Til nå har vi klart å sjonglere oss frem, men nå ble det kræsj. Lurer på om H savner barnehagen. Jeg savner iallefall lua mi som jeg glemte der forrige uke.

Nå er det snart på tide å begynne julehandelen - gler meg. Hvem er med til uka/helga?

Har levert skummel søknad i dag

1 kommentar:

  1. uff ja, stakkart guttan våres! Å iallefall Hjarand, han e jo virkelig sjuk. Men det va jo bra at ho svigermor kunne trø tell da:)

    Åhh, du e nesten litt heldig som ikke e begynt enda! Æ har jo kjøpt til alle å alt e pakka inn. Egentlig litt kjedeli. Hehe

    SvarSlett