lørdag 28. november 2009

advent. (og et spark i baken til PPU)

Siste dag før advent - og nå har jeg allerede fått opp julegardiner, noe pynt, julestjerna (som er den aller fineste saken å pynte med)og Jardar synger i høytalerne :)

Ute har det snødd i dag, så vi har vært i hagen for å leke i snøen. Hjarand hylte mest, men håper bare på at det er bedre neste gang.

Jeg teller virkelig ned til jul. TRE arbeidsuker igjen. Godt er det. Har alltid tenkt at det er superhardt å være student, lese til eksamen, streve og pese.. Å jobbe som lærer er mer utmattende! Prøver og karakterer og anmerkninger og styr. Gleder meg til å gå ned i halv jobb, og bli halvt student igjen etter jul!

Fikk brev fra PPU i dag om at jeg kom inn på deltidsstudiet. At jeg kom inn jeg var jo allerede inne, skulle bare overflyttes fra fulltid. I tillegg har de lagt meg inn i det nye kullet som starter, ikke det kullet jeg egentlig skal inn i. Noe mer tøysete enn PPU skal du lete lenge etter. Fins ikke noe som går på skinner der.. velorganisert? nææææ! Hadde det ikke vært for at jeg må ha eksamen derfra, hadde jeg slutta tvert!

Usj, der forsvant den gode adventsfølelsen min.. må hentes frem igjen. Vi skal kose oss med gløgg med rødvin i kveld. Stas :)  Og i dag har vi fått unna mange julegavekjøp. Jeg har kosa meg på handletur, for Halvorsen var det nok mindre gøy. Skjønner ikke det der :P

1 kommentar:

  1. no e alt på plass her og, å hele leiligheta e vaska, bare yttergangen igjen:) E så koselig atte, glede mæ til i mårra når Dag e hjemme å vi kan kose oss i lag. Kan tenke mæ at det e masse å henge fingran i ja, å samtidig så har du jo Hjarand å no å det har jo litt å si :) Va en snartur på jekta i dag å Dag får helt fnatt av alle folkan, blir så stressa å skjønne ikke at æ ikke blir det:p

    Håpe dokker har hadd en fin kveld i nr 9 :)

    SvarSlett