fredag 21. oktober 2011

Rory en racerbil på TV. Viljar som utforsker hele stua og en Halvor som sover. Nytrakta kaffe i koppen og tid for første oppdatering på mange uker. Dahlbergfrua har det fortsatt fint. Har en måned igjen av mammapermen, og jeg gleder meg virkelig å komme ut og frem igjen. Har ingen jobb enda, men tror det ordner seg. Det bruker det 


KK-mila ble løpt på en time og tjuetre sekunder. Klarte dermed akkurat ikke målet mitt under en time, men slo meg selv med over to minutter, og det selv om løypa var full av små oppover og nedoverbakker. I grunn tilfreds, men nå må jeg løpe på nytt. Kan ikke gi meg før jeg løper under en time. Vet ikke helt når neste løp blir. Ei venninne har fortalt om nyttårsløpet i Fredrikstad sentrum, og som hun vil trene til. Kan hende mitt neste mål er Viggaløpet med Mari. I april bør formen være stigende 

Neste helg skal vi ha litt god gammeldags Halloweenfeiring. Det blir paibaking, skumle dekorasjoner og trivelig lag. Skal prøve å få tatt litt bilder 

God helg til dere usynlige lesere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar