fredag 26. august 2011

Husmorlivet har skylda..


Jeg oppdaterer facebookstatusen flere ganger om dagen. Ikke riktig så ille at alle vet hva jeg spiser, er ikke der riktig ennå, men det nærmer seg faretruende. Jeg trenger en jobb! Har skrivinga mi, den må gjøres. Har skap som må skrus. Har treningsturer som må løpes. Har middag som må lages. Jeg trenger en jobb!

I helga får vi fullt hus av kjøkkenskruere! Det blir supert! Mamma og pappa kommer fra Gran og Anders fra Oslo. Kanskje vi får det opp iløpet av helga? Det skal bli fantastisk å slippe åpne hylller og gardiner!
Nå nærmer huset seg ferdig! Bare nytt bad, ny trapp, garasje OG veranda på taket igjen. Snakka med en nabo som foreslo det, og jammen var det ikke en god idé. Halvor kommer til å tro det har rabla for meg i dag. (Det kan forsåvidt skje når jeg må være husmor!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar