onsdag 4. mai 2011

"Har du ikke feber, deltar du!"

Min gamle gymlærers ord klang i ørene mine kl før sju i dag. Avtalen og planen var å levere Viljar hos barnevakt-Ane kl halv åtte og dra på Alfheim for ei skikkelig styrkeøkt. Hodet var potte-tett, kroppen i koma og stemmen inni hodet ville ikke stå opp. Da hørte jeg henne, gamle frøken Røste; "Har du ikke feber, deltar du i gymtimen!" Akk og ve. Jeg måtte opp! Fikk til og med Halvor til å kjenne etter om jeg hadde feber. Klokka åtte var Viljar pent plassert i Anes fang og jeg i gang med dagens svetting. (Akk og ve, så deilig det er nå!) Det ble en god runde styrketrening, bør være støl i morgen.

Ukas videre treningsplaner er å jogge med Marit i morgen, (men det er helt ok om hun avlyser, for knea mine tåler tydeligvis ikke all denne jogginga) Svømme med Monica på lørdag (hun bare vet det ikke ennå..) og gå tur på søndag. Håper løpeformen er på topp til Midnight Sun Marathon! Ikke veldig lenge igjen nå.

Skikkelig stolte av oss som skal løpe vår aller første mil :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar