onsdag 12. mai 2010

Å stå tidlig opp, glade gutter, varm te (ingen avis - helligdag) Det må være favorittdelen min av dagen.

Det ser ut til å bli en solrik og vakker dag. I dag skal vi til Håkøya og gå tur med Iselin. Bedre Håkøy-guide skal vi nok lete lenge etter. Herlig med langhelg! Den skal brukes på vårrydding; boden må ryddes, bilder skal henges opp, guttas rom skal organiseres litt bedre, sykler skal pumpes, og det skal jobbes bare bittelitt med norsken. Ganske ironisk i grunn at jeg har utdannet meg til norsklærer, for så å takke nei til ei norskstilling jeg ikke har søkt på. Tror det var det rette å gjøre. Skjebnen er så godt å gang med å finne riktig hylle til meg..

Vi skulle egentliv vært på Hadeland og feira 17. mai, men det får bli et annet år. Syns 17. mai i Tromsø er mest stress. Altfor mange folk, altfor kaldt, altfor mye vi ikke får med oss.. Heh, men det ser ut som det blir på Gran det er kaldest i år. Håper bunaden passer. Må nok ha strykedugnad i løpet av helga.

Sommeren begynner å komme på plass. Vi har bestemt oss for å ikke dra til USA (denne gangen, men absolutt neste) Dermed blir det bading i Sverige, kombinert med kjøring sørover, for vi ferierer på Gran ei stund. Kanskje til og med en hopp-på-tur til sydens rike. Et bryllup skal vi også få med oss.

Jeg har lyst på kaffe nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar