fredag 16. april 2010

Talk about me babe, if you must
Throw on the dirt, pile on the dust
I'd do the same thing if I could
You know what they say, they say it's all good
All good,
It's all good
Big politician telling lies
Restaurant kitchen, all full of flies
Don't make a bit of difference, don't see why it should
But it's all right, 'cause it's all good
It's all good
It's all good


Artiklane skreiv seg ikkje sjølv, så no sit eg her. Ute er det tett tåke,  eg ser ikkje Kvaløya, men eg ser havet og fiskebåta som dreg forbi. Eg drikk varm kaffe og ynskje at eg var ferdig med nynorsk.  Lengta etter sumar og lite klede. Og er glad for at dagens joggetur er over. Besøk i kveld. Gode samtaler. Vin. Ein unge som søv heile natta.  Det er ikkje så ille.

Det
snør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar