torsdag 20. august 2009

svineforkjølelse

Eg er potte tett. Hjarand er potte tett. Vi prøver å overgå kvarandre i snørrproduksjon.. Tett i øra, tett i hovudet. Usj! Det var nok bare i klorvann at eg fungere. Terroristen min vakna kl halv fem i morgest. Og ville ikkje sove meir. No er eg trøtt! No søv han så søtt i vogna si, og eg skal snart ta ein lur på sofaen.

Men først surfar eg etter ei kakeoppskrift. Fikk oppdrag i siste liten å bake til bryllupet i helga. Eg sa ja.

Håpe formen min er bedre til i ettermiddag, for eg og Halvor ligg i hardtrenig for å lære å danse swing i saman. Vi skal rocke festen på lørdag. hihi

1 kommentar:

  1. Næ, jobbletinga går det dårlig med.. Har rett og slett tatt meg litt ferie nå, så starter jakten i september! Stortrives i nord:)) Til helga skal vi tel Rødsand å feire bursdag. God hælj! Hilsen Lise

    SvarSlett